środa, 17 października 2012

Imagin z Nathan'em od Kamili dla mnie :D

   Dzisiaj moja siostra Kamila z TWPF napisała dla mnie imagina z Nathan'em i on strasznie mi się spodobał i dlatego postanowiłam go dodać tutaj na bloga. Mam nadzieję, że wam też się spodoba. :)
A oto on:


Są walentynki a ty jesteś sama w domu, bo rodzice i siostra wyszli a twoja przyjaciółka Olivia idzie gdzieś z Tom'em, oboje twierdzą że to przyjacielski wypad.. we dwoje.. do kina.. na horror.. w walentynki. Siedzisz przed telewizorem i się nudzisz kiedy nagle słyszysz dzwonek do drzwi. Otwierasz, a przed sobą widzisz wielkiego pluszowego misia. Z za niego wychylił się...
- Nathan? co tu robisz ?
- Przyjechałem bo mi się nudzi i Tobie też się nudzi to po co mamy marnować dwa domy - uśmiechnął się i z trudem wszedł do środka- a miś dla ciebie- dodał.
- Dziękuje- dałaś mu buziaka w policzek i zabrałaś misia.
Przyjaźnisz się z Nathan'em od roku ale od jakiegoś czasu czujesz coś więcej do niego, boisz się mu to powiedzieć, bo nie chcesz psuć tego co jest między wami.
- Co robisz? - zapytał
-  Oglądam filmy i się nudzę.
- To ponudzimy się razem.
Usiedliście na kanapie i zaczęliście seans.Godzinę później.
- [t.i] !! - wydarł się
- Emm.. Tak? Co?
- Nad czym tak myślisz ?
- Czemu nie jesteś z Carolin?
- Ehh.. myślałem że nie będziesz o to pytała...
- Jak nie chcesz to nie odpowiadaj.
- W końcu muszę to powiedzieć. To już nie było to samo między nami już nie iskrzyło.
- Tak, po prostu ?
- Tak. Ale zakochałem się w kimś innym.
- Ohh..- poczułaś ukłucie w sercu.
Nastała między wami niezręczna cisza. Odwróciłaś się i w tym momencie poczułaś na swoich ustach, usta Nathan'a. Byłaś w szoku, ale kiedy chłopak położył dłoń na twoim policzku rozluźniłaś się, zamknęłaś oczy i zaczęłaś oddawać pocałunki. Nathan oderwał się od ciebie. Przepraszam- zawstydził się.
- Czemu to zrobiłeś ?
- Bo.. bo się w Tobie zakochałem - spojrzał na ciebie smutną miną.
- C..c..co ?! - nie mogłaś uwierzyć
Wziął cię za rękę i miał coś powiedzieć ale zadzwonił dzwonek do drzwi. Wstałaś i otworzyłaś je. Stał w nich kurier z wielkim bukietem czerwonych róż
- Przesyłka dla pani [t.i]
- To ja - dal ci kwiaty, podpisałaś odbiór i wróciłaś do salonu. Sykes do ciebie podszedł i znowu pocałował: - Podobają ci się?
- Są od ciebie ?
- Tak. Przeczytaj liścik.
Szukałaś, szukałaś aż w końcu znalazłaś liścik, rozwinęłaś papierek i zaczęłaś go czytać:
"Kocham Cię  Zostaniesz moją dziewczyną?" <33
- To jak będziesz ... - nie dokończył bo rzuciłaś się mu na szyję krzycząc:
- Tak skarbie

***************************************************************************
I co o tym sądzicie?
Bo dla mnie jest zajebisty
Dziękuję Kamila :**
Pozdrawiam
Break♥★

5 komentarzy:

  1. Booski :3
    Taki mraśnyy ^^
    Ejj jeżeli jest taka możliwość :3
    Poprosiłabyś tą swoją "siostrę" :D By dla mnie napisała też imagine o Jay'u ? :33
    Albo wyślij mi link jej imaginów jeśli ma :DD
    Z góry dziękuję ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. awwww jak słodko ..<333

    OdpowiedzUsuń
  3. aww, jakie to słodkie <3
    kocham właśnie takie imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcecie to wam napiszę imagine, bo tak się składa, ze Kamila "pożyczyła" (ukradła), ten który napisałam dla niej z Tom'em :P
    To chcecie, chyba mi wena wraca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuudny *.*
    Kocham takie :3
    zapraszam do mnie na dłuższą historię z Nathem ;)
    http://mylifeisadreamwithyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń